Amenda de la Politia Comunitara Timisoara


Am sa va povestesc ceva ce s-a intamplat in 2009 prim luna iunie. Fiind angajat al unor italieni (numai la ei sa nu te angajezi), dansii aveau pretentia daca se poate sa bagi tu benzina in masina firmei ca doar ai onoarea de a lucra pentru niste afaceristi inascuti. Cum spuneam era undeva pe la jumatatea anului 2009 cand am fost trimis sa iau ceva de la colegul meu care era la primarie. Zis si facut. Inspre Primarie m-am dus, cand colo ce sa vezi nu sunt locuri de parca, nu se poate (ceva foarte obisnuit pentru oricare oras), dar totusi am gasit un loc pentru handicapati si mi-am zis o las aici ca doar e vorba de 1 minut. Ies din masina ma duc dupa colt ca acolo parcase colegul, rezolv treaba in mai putin de 1 minut si ma intorc, cand colo cine crezi ca se rezema de masina mea, cei doi care au speriat vestul, doi caini maidanezi. Unu zice:


PC: a ta e masina?
EU: da
PC: bun, primesti amenda
EU dar nu putem sa rezolvam altcumva?
PC nu pentru ca ne-ai vazut si ne-ai sfidat
EU juraminte si plecaciuni…..
PC nu, noi nu discutam, amenda
Am plecat dupa care mi-a venit in posta smecheria.
Perfect am zis ca isi bat joc de mine cand am vazut semnatura unui martor care stiu sigur ca nu exista.
Am hotorat sa ii dau in judecata spunand ca am oprit doar sa nu incurc circulatia cat timp cineva cobora din masina, stiind ca nu aveau poza cu care sa dovedeasca ca am parcat acolo, cerand anularea amenzii. Am facut toate acestea nu pentru ca sunt eu smecher sau nu stiu ce, ci pentru simplu motiv ca mi-au trantit o amenda care probabil unii oameni nici nu au salarul asa mare; pentru ce? pentru parcarea mea de 1 minut. Ce dreg ca daca erau locuri de parcare nici nu ma gandeam sa parchez acolo ( AR TREBUII SA LE DEA AMENZI SI LA HANDICAPATI DACA PARCHEAZA PE ALTE LOCURI), dar din moment ce in spatele primariei, spatiu public unde vin zilniic mii de oameni cred ca era necesara o parcare subterana daca pentru cea supraterana nu este loc.
Deci contestatie la cacatul acela de amenda, cu speranta ca voi castiga.
Ceea ce s-a si intamplat dupa recursul la care au apelat. Ideea este ca politia nu are dreptul sa faca legea, datoria lor este aceea de a avea grija ca legea este aplicata cum trebuie nu dupa cum considera ei.
Daca ati patit ceva asemanator recomand sa luati legatura cu un jurist care sa va indrume. Pentru intrebari va rog sa nu ezitati va raspund cu cea mai mare placere.

3 răspunsuri to “Amenda de la Politia Comunitara Timisoara”

  1. Din punctul meu de vedere, handicapatii nu ar trebui sa primeasca permisul. Spun asta pentru ca sunt deja destui handicapati la volan.

Lasă un comentariu